Word jij blij van administratieve werkzaamheden? Én ben je op zoek naar een part-time baan in een organisatie met een fantastisch team én passie voor natuur?
Lees dan vooral verder!
Wat ga je doen?
Je ondersteunt en werkt samen met onze collega op de (financiële) administratie waarbij je werkzaamheden zullen bestaan uit o.a.:
- Inkoopfacturen inboeken;
- Kasstukken inboeken;
- Bankafschriften verwerken;
- Facturatie;
- Debiteurenbeheer;
- Controle grootboekrekening;
Wat neem je mee?
- Je werkt graag en makkelijk samen in een klein, dynamisch en ondernemend team.
- Tegelijkertijd kan je ook goed zelfstandig uit de voeten
- Je leert snel en werkt efficiënt
- Je bent dienstverlenend en klantgericht
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal en je kan ook wel met Engels uit de voeten.
- Je werkt accuraat en rond zaken graag goed af
- Je bent systeemvaardig en hebt ervaring met het werken met (online) boekhoudpakketten (ervaring met Snelstart is een pré)
- Je denkt graag in oplossingen
- Het is een pré als je affiniteit hebt met natuur en fotografie, onze passie!
Wat bieden wij?
Een fijne werkomgeving in een gezellig team! Korte lijnen vinden we belangrijk.
Je gaat voor 12 uur aan de slag. Deze uren zijn verdeeld over 2 of 3 werkdagen, op maandag, dinsdag of donderdag. Exacte werktijden zijn in overleg.
In principe werk je vanuit ons kantoor in Nijkerk.
Het betreft voor nu een tijdelijke aanstelling. Zijn we allebei blij? Dan kijken we zeker naar verlenging.
Interesse? Stuur Colinda een berichtje!
Wil je meer weten over deze interessante functie? Wil je direct je interesse kenbaar maken? Stuur Colinda een mail via colinda@pixfactory.nl
Wil je je CV met motiviatie meesturen?