Medio juni openen wij PiXlife Nature Xperience op de Brouwersdam. Een bruisend totaalconcept om de natuur te beleven. Een activiteitencentrum voor excursies, workshops, opleidingen, cursussen en safari’s. Een belevingswinkel met horeca, exposities, mega uitkijktoren, terras én een congrescentrum.

Wat ga je doen?

In het eerste jaar willen we 80.000 bezoekers verwelkomen. Als marketing medewerker zorg je voor een grote zichtbaarheid van het belevingscentrum en breng je alle functies onder de aandacht via een uitgekiende mediamix. Je realiseert de verkoop van tickets voor de excursies, workshops, cursussen, opleiding en safari’s. Je werkt zowel campagnematig als via continue-marketing en je bent verantwoordelijk voor alle sociale media kanalen.

Je werkt nauw samen met de programma coördinator en manager operations.

Wat breng je mee?

Wat bieden wij?

 

Is dit op je lijf geschreven? Stuur een korte motivatiebrief met je CV naar vacatures@pixlife.nl Vermeld duidelijk naar welke functie je solliciteert.

Solliciteren op deze functie kan tot en met 16 april

Terug naar complete vacature overzicht