Medio juni openen wij PiXlife Nature Xperience op de Brouwersdam. Een bruisend totaalconcept om de natuur te beleven. Een activiteitencentrum voor excursies, workshops, opleidingen, cursussen en safari’s. Een belevingswinkel met horeca, exposities, mega uitkijktoren, terras én een congrescentrum.
Wat ga je doen?
In het eerste jaar willen we 80.000 bezoekers verwelkomen. Als marketing medewerker zorg je voor een grote zichtbaarheid van het belevingscentrum en breng je alle functies onder de aandacht via een uitgekiende mediamix. Je realiseert de verkoop van tickets voor de excursies, workshops, cursussen, opleiding en safari’s. Je werkt zowel campagnematig als via continue-marketing en je bent verantwoordelijk voor alle sociale media kanalen.
Je werkt nauw samen met de programma coördinator en manager operations.
Wat breng je mee?
- Je hebt ervaring als marketeer in een multifunctionele context
- Je kent het belang van sociale media en hoe je dit maximaliseert
- Je kent de diverse doelgroepen en hebt een sterke affiniteit met natuur en milieu.
- Je hebt uitstekende schriftelijke vaardigheden en gevoel voor vormgeving
- Je kunt zelfstandig werken, maar beseft het belang van teamwork
Wat bieden wij?
- Een werkplek waar passie voor natuur de boventoon voert met een unieke balans tussen idealisme en commercie
- Een leuke afwisselende job binnen een bruisend totaalconcept
- Volop ruimte om jezelf te ontwikkelen
- Een baan voor 32-40 uur per week
- Een jaarcontract met zicht op vast dienstverband
- Goede secundaire voorwaarden
Is dit op je lijf geschreven? Stuur een korte motivatiebrief met je CV naar vacatures@pixlife.nl Vermeld duidelijk naar welke functie je solliciteert.
Solliciteren op deze functie kan tot en met 16 april